skip to main | skip to sidebar

QUI PROMOU EL RACISME?

Nosaltres som un grup d'alumnes de la Escola Vedruna-Tona que em creat aquest blog amb la finalitat de fer un treball d'ètica sobre el racisme.

dilluns, 1 de desembre del 2008

Quant encara el kkk era important

Publicat per quipromouelracisme a 0:25 Cap comentari:

Un altre relació del racisme

Publicat per quipromouelracisme a 0:17 Cap comentari:
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Qui som?

  • Sergi Vila
  • Marc Alcantara
  • Guillem Puigdomènech

Seguidors

Arxiu del blog

  • ▼  2008 (9)
    • ▼  de desembre (2)
      • Quant encara el kkk era important
      • Un altre relació del racisme
    • ►  de novembre (7)

Dades personals

quipromouelracisme
Visualitza el meu perfil complet