El nostre blog és un blog que tractarà del racisme i la xenofòbia, i analitzarem una instutució mundial conaguda que és declara racista anomenada ku klux klan i una de més propera no és una instutució sinó que és un partit polític, el de Josep Anglada (Plataforma x Catalunya).
Per acabar animar a tothom que participi en aquest bolg i que les imatges que puguin sortir en aquest blog en cap moment tenen la finalitat de fomentar el racisme sino denunciar-lo.
Atentament:
Sergi Vlia Marc Alcantara i Guillem Puigdomènech.
dimecres, 19 de novembre del 2008
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada