Nosaltres creiem que no només determinats grups de persones es "dediquen" a fomentar el racisme, sinó que amb un simple acudit es pot discriminar a un grup de gent determinada. Veiem algun exemple.
-Per què quan enterren a un negre li obren buits al taüt?
Perquè els cucs surtin a vomitar.
-En què es diferencien una blanca sense roba d'una negra sense roba?
La blanca sense roba surt a playboy i la negra a la National Geographics.
-A què es sembla un negre amb grans?
A un Ferrero Roche.
-Per què els nens negres s'espanten quan tenen diarrea?
Perquè creuen que s'estan fonent.
Nosaltres voldríem dir des d'aquí, que la gent que cregui el racisme és un problema, que ajudi a NO fomentar-lo amb petites coses com poden ser els acudits.
dilluns, 24 de novembre del 2008
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
Ei, nois!
Esteu fent molt bona feina. Us passo una web per si us pot interessar.
http://www.sodepaz.org/construyendolapaz/Construyendo%20la%20paz/Racismo%20y%20Xenofobia.html
Ens veiem!
Núria
Publica un comentari a l'entrada